ZIGGO iritaties

Vandaag was echt de laatste druppel. Ons is een ziggo zzp abbonnement 200mbit met horizon box en 2 clients (baby horizon) verkocht. Ze zijn nu al 4 keer langs geweest.
Met de installatie konden er al geen extra mediaboxen aangesloten worden monteur is bijna 4 uur bezig geweest. Kon er niet uitkomen dit heeft hij bij ziggo neergelegd. Die heeft een storing monteur aangestuurd. Die kon er niets aan doen. Die heeft de software ziggo zijde laten resetten. 24 uur wachten. Nog steeds het zelfde. Inmiddels ben ik er achter gekomen dat er vele problemen zijn met deze mediaboxen. schandalig hoeveel meldingen er rond gaan op het www. De volgende monteur is langs geweest die moest ook een splitter vervangen want ze hadden een defecte geleverd. (kan gebeuren hoor je mij niet over verder.) monteur nog een keer gekeken nog steeds maar 0 extra mediaboxen aan te sluiten. Na contact met zijn afdeling kon hij er niets aan doen daar dat er een storing is al weken. ( onkunde of verkoopt ziggo gewoon tegen willens en wetens troep aan hun klanten. Goed wederom een telefoontje naar ziggo.. Die man van de helpdesk kreeg het ineens wel voor elkaar om 2 clients in de hoofd media box het administratief voor elkaar te krijgen.. (ziggo slapen jullie bijna allemaal. Of werken er bijna alleen nono’s!) Zo vol goede moet ging ik de mediaboxen aansluiten. mijn dochter die graag zo’n ding op de kamer wilde eindelijk blij. Helaas niet via moca en niet via utp direct. ook in hun bekende test opstelling niet. Nou wederom maar weer bellen.. Met schuim op mijn mond. wit heet. maar nog steeds rustig. Krijg ik een dame aan de telefoon. volgens mij inge…. Ik doe maar geen uitspraken hoe ik over deze ….. denk. Weer vragen of de storingsmonteur langs kon komen omdat hun aparatuur niet werkt. Ik adviseerde haar een storingsmonteur te sturen met ervaring en kennis van deze horizon boxen. Maar nee meneer dit moet echt een installatie monteur doen. ( terwijl de vorige monteur en ik dit wel adviseerde). Maar na 5 dagen wachten en wederom een middag vrij heb moeten maken de 4 keer nu. Komt vanmiddag de montage monteur binnen. Prima kerel en deed wederom zijn best maar melde zelfs in test opstellen kan ik ze niet koppelen hier moet echt een storingsmonteur naar kijken. @!#$%%&%& rustig blijven hij kan er niets aan doen. gaat nu echt moeite kosten. Hij netjes bellen zijn en mijn ongenoegen verteld. Wilde ze weer een monteur sturen. Nu heb ik maar verteld dat ze echt met de verkeerde te maken hebben. Nu direct een monteur of dan maar juridische stappen en de media opzoeken. Nou jullie hebben het voor elkaar. Ik ga ze in gebreken stellen en start een juridische procedure op. en eis een vergoeding van geleden schaden aan niet werk bare uren aan mijn kant. Ik neig er naar te moeten concluderen dat er intern bij ziggo alleen maar randdebielen en onkundige simpele zielen rondlopen. oh nee niet allemaal de monteurs in de buiten dienst doen echt hun best en je ziet aan hun reaktie dat ze het er ook niet mee eens zijn met de gang van zaken maar durven niets te zeggen op straffe van een reprimande. Ja abbonnees zo gaan ze met hun personeel om. en helemaal met onderaannemers. Helaas en dit weten ze maar al te goed heb ik weinig keus daar er hier geen andere aanbieders zijn die een snelle verbinding kan aanbieden. Wat ik wil? een goed werkende installatie en normaal zit ik zo niet in elkaar maar nu ben ik er klaar mee. Ze doen er mogelijk niets mee en lachen er om maar ik ga er alles aan doen om dit de media in te krijgen om mensen te waarschuwen waar ze aan beginnen.